zaterdag 13 oktober 2012

The Five-Year Engagement heeft zijn momenten
















Wat een horror. Na tien minuten dacht ik dat ik in een romantische film-hel terechtgekomen was. Vijf minuten later kreeg ik in het snuitje dat deze film meer dan twee uur duurt! Holy shit! Er is maar één reden waarom ik het tot het einde volgehouden heb, en dat is het feit dat er om het half uur iets gebeurde, meestal uiterst onnozel, waar ik het bijna begaf van het lachen. Deze momenten zijn heel schaars, maar ze zijn wel briljant. De rest van de film is voor vrouwen, 100% romantiek. De vier grappige momenten zijn dan voor de mannen. Het verhaal gaat over een koppel dat verloofd is, maar niet getrouwd lijkt te geraken. Maar dat had je in de titel al gelezen. Zij krijgt een jobaanbieding ver van huis. Hij geeft zijn droomjob op en volgt haar. Zij moet langer blijven. Hij begint te flippen. Het geheel ontploft. En het einde kan ik echt niet verklappen. Heel erg aan te raden voor romantische zielen. En als je mee moet van je vrouw/vriendin: hou de moed erin en geniet van de grappige momenten.

7/10

Geen opmerkingen: