donderdag 1 november 2012

Sinister gaat te diep
















Een schrijver van non fictie boeken over mysterieuze misdaden, komt terecht in een stadje waar een gruwelijke moord gebeurde. De film begint met deze gruwelijke moord en stampt je daarmee gelijk in de ballen: je weet binnen de minuut dat dit geen gewone thriller gaat worden. Een foutje dat onze hoofdrolspeler misschien maakte, was om te gaan wonen in het huis waar de moorden gepleegd werden. Dat lijkt hem zuur op te breken. Ik vond het niet zo'n heel goede film. Het ging veel te diep, werd veel te complex voorgesteld (terwijl het dat niet was) en ik vond het op de duur maar een rommeltje worden. Het leek alsof men de film maar bleef rekken om te verbergen dat men niet al te veel te vertellen had. Misschien had men het bovennatuurlijke hier beter uit gelaten. Ik ben wel een paar keer uit mijn vel gevlogen. Dat moet ik wel toegeven. 

5,5/10

Geen opmerkingen: