maandag 29 augustus 2011

Ninjas vs. Vampires is debiel
















Regisseur
: Justin Timpane
Release: 2010
Genre: action, comedy, horror
Cast: who the fuck cares
Meer informatie op de IMDb
Trailer op YouTube

Zo'n titel maakt me enerzijds wild van nieuwsgierigheid en anderzijds droevig want ik weet op voorhand dat het geweldig gaat tegenvallen. En ja hoor, hij viel geweldig tegen. Deze Ninjas vs. Vampires is de opvolger van de succesvolle film (huh?) Ninjas vs. Zombies uit 2008. Beide films zijn zelf verklaarde cult films. Dat zijn ze voor alle duidelijkheid niet (hoeveel men dit ook zelf verklaart). In het Engels zouden ze van de 'l' een 'n' maken, maar in het Nederlands mag je de 'l' gewoon weglaten.

Djeez... Na 20 seconden wist ik het al: dit gaat een lange rit worden. Het is een prul en het is niet om aan te zien. Ik begrijp niet waar ze de chique affiches vandaan halen: want die zijn wel goed. Als de film in die lijn zou liggen, zou het een cult hit worden. Maar het is crap. De special effects (hoor mij bezig, welke special effects?) zijn zo slecht dat er geen woorden voor zijn. Sommige vampieren hebben precies hun tanden van appelsienenschil gemaakt. De acteurs zien er niet uit... Moet ik nog doorgaan? De trailer is een 'theatrical' trailer. Dat maak je mij niet wijs dat dit in de cinema gedraaid heeft. Van zijn leven niet.

Numbers: Pvt. Cowboy 0/10 - IMDb 4/10

Geen opmerkingen: