maandag 12 september 2011

Not Another Not Another Movie is not de moeite
















Regisseur
: David Murphy
Release: 2011
Genre: comedy
Cast: Chevy Chase (Max Storm), Burt Reynolds (C.J. Waters), David Schultz (Randy), Jennifer Sciole (Amanda), Vinnie Jones (Nancy), Michael Madsen (Lester Storm)
Meer informatie op de IMDb
Trailer op YouTube

Burt Reynolds, Chevy Chase, Michael Madsen, Vinnie Jones... wat doen die mannen in deze rampzalige film? Wacht. Ik wil het zelfs niet weten: zo weinig interesseert het me. En zoveel te meer ik er over weet, zo veel te langer het gaat duren om deze film volledig uit mijn geheugen te verbannen. Komaan man, met een klein beetje trots had dit toch wel een beetje moeten lukken.

De bedoeling van de film is om een LOLlig verhaal te vertellen over een studio die gekend is om zijn goedkope producties en door een laatste rampzalige film nu zijn ziel moet verkopen aan de duivel om niet overkop te gaan. Gelukkig kreeg ik dat allemaal in één zin, want een extra punt en hoofdletter is de synopsis niet waard.

Een complete waste of time. Ik kon er totaal niet mee lachen.
Een spoof zeg je? SHUT UP.
Wat is er mis met deze film zeg je? WAT NIET.

Numbers: Pvt. Cowboy 0/10 - IMDb (nobody cares)

Geen opmerkingen: